Varaždinski plac
Dostava s placa - HALO PLAC!
Natječaji
T: +385 42 320 956
E: info@varazdinskiplac.hr
Radno vrijeme:
Pon - Pet / 06:00 - 14:00
Sub / 06:00 - 15:00
Naslovna
O nama
Događanja
Novosti
Pristup informacijama
Natječaji i pozivi u tijeku
Dokumenti 2024
Donacije i sponzorstva
Financijska izvješća i planovi
Objave za medije – Arhiva
Arhiva javnih natječaja i poziva
Kontakt za pristup informacijama
Važni dokumenti
Dostava s placa
Blog
Kontakt
Menu
Naslovna
O nama
Događanja
Novosti
Pristup informacijama
Natječaji i pozivi u tijeku
Dokumenti 2024
Donacije i sponzorstva
Financijska izvješća i planovi
Objave za medije – Arhiva
Arhiva javnih natječaja i poziva
Kontakt za pristup informacijama
Važni dokumenti
Dostava s placa
Blog
Kontakt
Menu
Naslovna
O nama
Događanja
Novosti
Pristup informacijama
Natječaji i pozivi u tijeku
Dokumenti 2024
Donacije i sponzorstva
Financijska izvješća i planovi
Objave za medije – Arhiva
Arhiva javnih natječaja i poziva
Kontakt za pristup informacijama
Važni dokumenti
Dostava s placa
Blog
Kontakt
Arhiva javnih natječaja i poziva
Rezultati natječaja za davanje u zakup poslovnih prostora – 11.04.2022.
Rezultati natječaja za davanje u zakup poslovnih prostora na Gradskoj tržnici: 24.01. – 31.01.2022.
Rezultati natječaja za davanje u zakup poslovnih prostora na Gradskoj tržnici – 29.11.2021.-7.12.2021
Rezultati javnog poziva za dostavu ponude za organizaciju prijevoza, sklapanje i naplatu aranžmana, te posredovanje u sklapanju ugovora za organizirano ljetovanje djece u Dječjem odmaralištu ‘Varaždin’ na Rabu
Rezultati natječaja za davanje u zakup poslovnih prostora na Gradskoj tržnici i Kapucinskom trgu
Obavijest o poništenju javnog poziva za organizaciju prijevoza, sklapanje i naplatu aranžmana, te posredovanje u sklapanju ugovora za organizirano ljetovanje djece u Dječjem odmaralištu ‘Varaždin’ na Rabu
Rezultati natječaja za davanje u zakup poslovnih prostora na Gradskoj tržnici_27_09_2021_05_20_2021
Rezultati natječaja za davanje u zakup poslovnih prostora na Gradskoj tržnici 30.082021.-07.09.2021
Rezultati postupka jednostavne nabave za predmet nabave usluge tjelesne zaštite i monitoringa
Rezultati postupka jednostavne nabave za opskrbu prirodnim plinom
Rezultati postupka jednostavne nabave za predmet nabave sanitarna oprema i proizvodi za čišćenje
Rezultati natječaja za zakup poslovnih prostora 12.07.2021. – 19.07.2021
Rezultati postupka jednostavne nabave klimatizacijskog sustava u mliječnoj hiži 17.06.2021
Rezultati natječaja za davanje u zakup poslovnih prostora na Gradskoj tržnici 16.06.2021
Rezultati natječaja za davanje u zakup poslovnih prostora na Gradskoj tržnici 26.05.2021
Rezultati jednostavne nabave prehrambenih artikala za prehranu u DO Varaždin na Rabu
Rezultati natječaja za davanje u zakup poslovnih prostora na Gradskoj tržnici – 22.-30.03.2021
Objava rezultata Javnog poziva na dostavu ponude u postupku jednostavne nabave teretnog vozila – 23.03.2021.
Rezultati natječaja za davanje u zakup poslovnih prostora na Gradskoj tržnici – ožujak 2021
Rezultati natječaja za davanje u zakup poslovnih prostora na Gradskoj tržnici – sječanj 2021
Rezultati natječaja za davanje u zakup poslovnih prostora na Gradskoj tržnici – studeni 2020
Rezultati natječaja za davanje u zakup poslovnih prostora – listopad 2020
Rezultati postupka jednostavne nabave za organizaciju prijevoza, sklapanje i naplatu aranžmana, te posredovanje u sklapanju ugovora za organizirano ljetovanje djece – listopad 2020
Rezultati natječaja za zakup poslovnih prostora – kolovoz 2020
Rezultati provedenog postupka jednostavne nabave sanitarne opreme i proizvoda za čišćenje – kolovoz 2020.
Rezultati postupka jednostavne nabave za predmet nabave ‘uredski materijal’ – kolovoz 2020.
Rezultati postupka jednostavne nabave za predmet nabave ‘Usluge tjelesne zastite i monitoringa’ – kolovoz 2020.
Rezultati postupka jednostavne nabave opreme za videonadzor, instalacije i pratećih elektroinstalaterskih radova – srpanj 2020 – 15.07.2020.
Rezultati postupka jednostavne nabave opreme za videonadzor, instalacije i pratećih elektroinstalaterskih radova – srpanj 2020 – 15.07.2020. – Dodatak
Rezultati postupka jednostavne nabave za opskrbu prirodnim plinom – srpanj 2020 – 10.07.2020.
Rezultati jednostavne nabave za prehrambene artikle za prehranu u Dječjem odmaralištu Varaždin na Rabu – 16.06.2020.
Rezultati natječaja za zakup poslovnog prostora – 25.05.2020.
Rezultati natječaja za davanje u zakup poslovnih prostora – 30.04.2020.
Zapisnik o zaprimanju ponuda – 29.04.2020
Zapisnik o otvaranju ponuda – 29.04.2020
Odluka o sklapanju ugovora o zakupu – 29.04.2020
Rezultati natječaja za davanje u zakup poslovnih prostora – 17.02.2020
Rezultati jednostavne nabave radova na rekonstrukciji nadstrešnice cvjetnog paviljona A na Trgu bana Jelačića u Varaždinu – 02.03.2020
Rezultati natječaja za davanje u zakup poslovnih prostora – 13.01.2020
Dodatak zakljucku komisije – zakup ugostiteljskih objekata na Starom gradu
Odluka o odabiru ugostitelja za zakup ugostiteljskih objekata na Starom gradu
Rezultati Javnog poziva zainteresiranim ugostiteljima za zakup ugostiteljskih objekata u vremenu od 29. studenog 2019. do 12. siječnja 2020. uz Ledeni park na Starom gradu u Varaždinu
Rezultati postupka jednostavne nabave za organizaciju prijevoza, sklapanje i naplatu aranžmana, te posredovanje u sklapanju ugovora za organizirano ljetovanje djece – 09. mjesec 2019
Rezultati natječaja za davanje u zakup poslovnih prostora – – 08. mjesec 2019
Rezultati postupka jednostavne nabave za opskrbu prirodnim plinom – 06. mjesec 2019
Rezultati natječaja o davanju u zakup poslovnih prostora na Gradskoj tržnici – 17.06.2019
Rezultati provedene jednostavne javne nabave za prehrambene artikle u Dječjem odmaralištu na Rabu – 09.05.2019.
Rezultati natječaja za davanje u zakup poslovnih prostora na Gradskoj tržnici – 23.04.2019.
Rezultati javnog natječaja za dizajn vizualnog identiteta Gradske tržnice d.o.o – 04.04.2019.
Rezultati natječaja za davanje u zakup poslovnih prostora na Gradskoj tržnici – 04.02.2019.
Rezultati natječaja za zakup poslovnih prostora na Gradskoj tržnici – 11.12.2018.
Rezultati javnog poziva zainteresiranim ugostiteljima za zakup ugostiteljskih objekata u vremenu od 30. studenog 2018. do 20. siječnja uz ledeni park na Starom gradu u Varaždinu
Rezultati javnog poziva za dostavu ponude u postupku jednostavne nabave opreme za najam mobilnog klizališta sa stazom za klizanje
Rezultati javnog poziva na dostavu ponude u postupku jednostavne nabave opreme za najam ledenog tobogana
Rezultati javnog poziva za dostavu ponude za organizaciju prijevoza, sklapanje i naplatu aranžmana, te posredovanje u sklapanju ugovora za organizirano ljetovanje djece
Obavijest o poništenju postupka jednostavne nabave za organizaciju prijevoza, sklapanje i naplatu aranžmana, te posredovanje u sklapanju ugovora za organizirano ljetovanje djece
Rezultati natječaja za davanje u zakup poslovnih prostora na Gradskoj tržnici – 20.08.2018
Rezultati natječaja za davanje u zakup poslovnih prostora na Gradskoj tržnici – 28.05.2018.
Rezultati natječaja za zakup poslovnih prostora na Gradskoj tržnici
Rezultati javnog poziva zainteresiranim ugostiteljima za zakup ugostiteljskih objekata povodom održavanja prigodnog programa Ledena čarolija na Kapucinskom trgu
Rezultati javnog poziva za organizaciju prijevoza, sklapanje i naplatu aranžmana, te posredovanje u sklapanju ugovora za organizirano ljetovanje djece
Rezultati javnog poziva za opremanje staklenog kioska na Cvjetnom placu, Gablec bara
Rezultati natječaja za zakup poslovnih prostora na Gradskoj tržnici-travanj 2018.
Rezultati provedenog postupka jednostavne nabave za prehrambene artikle u Dječjem odmaralištu ‘Varaždin’ na Rabu
Rezultati provedenog postupka jednostavne nabave za opskrbu prirodnim plinom
Rezultati javnog poziva na dostavu ponude u postupku jednostavne nabave usluge tjelesne zaštite i monitoringa
Poziv na dostavu ponude u postupku jednostavne nabave_poslovni i sanitarni kontejner s transportom i istovarom
Tehnička specifikacija – PRILOG 1
Troškovnik – PRILOG 2
Ponudbeni_list – PRILOG 3
Dodatak ponudbenom listu 1 – PRILOG 4
Dodatak ponudbenom listu 2 – PRILOG 5
Popis ugovora – PRILOG 6
Natječaj za davanje u zakup poslovnih prostora na Gradskoj tržnici: 24.01.2022. – 31.01.2022.
Natječaj za davanje u zakup poslovnih prostora 29.11. – 7.12.
Javna licitacija za zakup prodajnih mjesta
Javni poziv za dostavu ponude za organizaciju prijevoza, sklapanje i naplatu aranžmana, te posredovanje u sklapanju ugovora za organizirano ljetovanje djece u Dječjem odmaralištu ‘Varaždin’ na Rabu: 09.11.2021. – 16.11.2021.
Ponudbeni list
Izjava u slučaju kvara
Javni poziv zainteresiranim ugostiteljima za zakup ugostiteljskog objekta u vremenu od 26. studenog 2021. do 16. siječnja 2022. uz Ledeni park na Kapucinskom trgu u Varaždinu
Prijavnica
Natječaj za davanje u zakup poslovnih prostora na Gradskoj tržnici i Kapucinskom trgu: 02.11. – 11.11.2021.
Javni poziv zainteresiranim ugostiteljima za zakup ugostiteljskog objekta u vremenu od 26. studenog 2021. do 16. siječnja 2022. uz Ledeni park na Kapucinskom trgu u Varaždinu
Prijavnica
Javni poziv za dostavu ponude za organizaciju prijevoza, sklapanje i naplatu aranžmana, te posredovanje u sklapanju ugovora za organizirano ljetovanje djece u Dječjem odmaralištu ‘Varaždin’ na Rabu: 06.10.2021. – 19.10.2021.
Ponudbeni list
Izjava o voznom redu
Izjava / jamstvo u slučaju kvara
Natječaj za zakup poslovnih prostora 27.09.2021. – 05.10.2021.
Poziv na dostavu ponuda u postupku jednostavne nabave za predmet nabave opskrba prirodnim plinom
Obrazac 1 Ponudbeni list
Obrazac 2 Troškovnik
Obrazac 3 Dodatak ponudbenom listu 1
Obrazac 4 Dodatak ponudbenom listu 2
Poziv na dostavu ponuda u postupku jednostavne nabave za predmet nabave sanitarna oprema i proizvodi za čišćenje
Obrazac 1 Ponudbeni list
Obrazac 2 Troškovnik
Natječaj za zakup poslovnih prostora 12.07.2021. – 19.07.2021
Natječaj za zakup poslovnih prostora – 07.06.2021. – 14.06.2021
Natjecaj za zakup poslovnih prostora 17.05. – 24.05
Poziv na dostavu ponuda za predmet nabave u postupku jednostavne nabave – Prehrambeni artikli za prehranu u Dječjem odmaralištu Varaždin na Rabu
Obrazac 1_ponudbeni list
Obrazac 2_troskovnik_GRUPA 1
Obrazac 3_troskovnik_GRUPA 2
Obrazac 4_dodatak ponudbenom listu1
Obrazac 5_dodatak ponudbenom listu2
Obrazac6_Izjava o rokovima dostave
Poziv na dostavu ponude u postupku jednostavne nabave klimatizacijskog sustava u mliječnoj hiži
Ponudbeni list – Prilog 1
Troškovnik – Prilog 2
Natječaj za zakup poslovnih prostora 22.03.-30.03
Poziv na dostavu ponude u postupku jednostavne nabave teretnog vozila – do 19.03.2021.
Poziv na dostavu ponude u postupku jednostavne nabave teretnog vozila
Ponudbeni list troškovnik – PRILOG 1
Tehničke specifikacije – PRILOG 2
Natječaj za zakup poslovnih prostora – Ožujak 2021
Natječaj za zakup poslovnih prostora – 11. siječnja 2021
Natječaj za zakup poslovnih prostora – 09.11.2020
Poziv na dostavu ponuda u postupku jednostavne nabave za predmet nabave: „SANITARNA OPREMA I PROIZVODI ZA ČIŠĆENJE“- 28.07.2020.
Poziv na dostavu ponuda
Ponudbeni list – obrazac 1.
Troškovnik obrazac 2.
Poziv na dostavu ponude u postupku jednostavne nabave uredskog materijala – 28.07.2020.
Poziv na dostavu ponuda uredski materijal GT
Ponudbeni list – obrazac 1.
Troškovnik uredski materijal obrazac 2.
Poziv na dostavu ponude u postupku jednostavne nabave za usluge tjelesne zaštite i monitoringa
Poziv na dostavu ponude u postupku jednostavne nabave za usluge tjelesne zaštite i monitoringa
Obrazac 1 ponudbeni list
Obrazac 2 troskovnik
Javni poziv za dostavu ponude za organizaciju prijevoza, sklapanje i naplatu aranžmana, te posredovanje u sklapanju ugovora za organizirano ljetovanje djece u Dječjem odmaralištu ‘Varaždin’ na Rabu- 05.10.2020.
Javni poziv za dostavu ponude za organizaciju prijevoza, sklapanje i naplatu aranžmana, te posredovanje u sklapanju ugovora za organizirano ljetovanje djece u Dječjem odmaralištu ‘Varaždin’ na Rabu
Izjava jamstvo u slucaju kvara
Izjava o voznom redu
Ponudbeni list
Natječaj za zakup poslovnih prostora – 21.09.2020
Natječaj za zakup poslovnik prostora – 17.08.2020
Poziv na dostavu ponude za predmet nabave ‘Opskrba prirodnim plinom’
PozivObrazac 1_ponudbeni_list
PozivObrazac 2__troskovnik
PozivObrazac 3_dodatak ponudbenom listu1
PozivObrazac 4_dodatak ponudbenom listu2
Poziv na dostavu ponude u postupku jednostavne nabave opreme za videonadzor, instalacije i pratećih elektroinstalaterskih radova
Promjena dokumentacije – Poziv na dostavu ponude u postupku jednostavne nabave opreme za videonadzor, instalacije i pratećih elektroinstalaterskih radova
Ponudbeni_list – PRILOG 1
Troškovnik – PRILOG 2
Poziv na dostavu ponude za predmet nabave: prehrambeni artikli za prehranu u Dječjem odmaralištu ‘Varaždin’ na Rabu
Obrazac 1 – Ponudbeni list
Obrazac 2 – troškovnik GRUPA 1
Obrazac 3 – troškovnik GRUPA 2
Obrazac 4 – dodatak ponudbenom listu 1
Obrazac 5 – dodatak ponudbenom listu 2
Izjava o rokovima dostave
Poziv na dostavu ponuda
Natječaj za davanje u zakup poslovnih prostora – 25.05.2020.
Natječaj za davanje u zakup poslovnih prostora – 20.04.2020.
Natječaj za davanje u zakup poslovnih prostora – 17.02.2020.
Poziv na dostavu ponude u postupku jednostavne nabave usluge rekonstrukcije cvjetnog paviljona A na Trgu bana Jelacica
Ponudbeni list – PRILOG 1
Troskovnik – PRILOG2
Obrazac 3 – dodatak ponudbenom listu 1
Obrazac 4 – dodatak ponudbenom listu 2
Izjava jamstvo u slucaju kvara
Izjava o voznom redu
Ponudbeni list
Poziv za dostavu ponude za organizaciju prijevoza i sklapanje aranžmana dopuna izmjena dokumentacije
Javni poziv za dostavu ponude za organizaciju prijevoza, sklapanje i naplatu aranžmana, te posredovanje u sklapanju ugovora za organizirano letovanje djece
Obrazac za dostavu ponude
DON-Usluga najma i montaže mobilnog klizališta sa stazama za klizanje i ledenim toboganom – Zapisnik o otvaranju
DON-Usluga najma i montaže mobilnog klizališta sa stazama za klizanje i ledenim toboganom
Izjava o roku intervencije u slučaju kvara na opremi_PRILOG 3
Konstrukcija tobogana
Tehnička specifikacija_PRILOG 1
Tehnička specifikacija_PRILOG 1 Ispravak
Tehnička specifikacija_PRILOG 1 Ispravak 3
Troškovnik_PRILOG 2
Nacrt klizališta
Natječaj za davanje u zakup poslovnih prostora na Gradskoj tržnici – kolovoz 2019.
Poziv na dostavu ponude u postupku jednostavne nabave za predmet nabave ‘opskrba prirodnim plinom’
Obrazac 1 – Ponudbeni list
Obrazac 2 – Troškovnik
Obrazac 3 – Dodatak ponudbenom listu 1
Obrazac 4 – Dodatak ponudbenom listu 2
Poziv na dostavu ponude u postupku jednostavne nabave za predmet nabave sanacijski hidroizolacijski radovi na građevini objekt 3 na Gradskoj tržnici
Poziv na dostavu ponude u postupku jednostavne nabave za predmet nabave sanacijski hidroizolacijski radovi na građevini objekt 3 na Gradskoj tržnici – dodatak
Obrazac 1 ponudbeni list
Obrazac 2 troskovnik 2
Obrazac 3 dodatak ponudbenom listu1
Obrazac 4 dodatak ponudbenom listu2
Poziv na dostavu ponude u postupku jednostavne nabave za predmet nabave prehrambeni artikli za prehranu u dječjem odmaralištu Varaždin na Rabu
Obrazac 1 ponudbeni list
Obrazac 2 troškovnik GRUPA 1
Obrazac 3 troškovnik GRUPA 2
Obrazac 4 dodatak ponudbenom listu 1
Obrazac 5 dodatak ponudbenom listu 2
Obrazac 6 Izjava o rokovima dostave
Javni natječaj za dizajn novog vizualnog identiteta Gradske tržnice d.o.o. ( 25.02.2019. – 25.03.2019.)
Natječaj za vizualni identitet Gradske tržnice
Natječaj za vizualni identitet Gradske tržnice – dodatak čl. 8
obrazac A – prijava na natječaj
obrazac B – izjava o autorstvu natječajnog rada
obrazac C – izjava o prelasku u vlasništvo grada
Natječaj za davanje u zakup poslovnih prostora na Gradskoj tržnici – 21.01.2019.
Natječaj za davanje u zakup poslovnih prostora na Gradskoj tržnici – 26.11.2018.
Javni poziv za dostavu ponude za nabavku ledenog tobogana
– 09.11.2018
Prilog 1 ponudbeni list
Prilog 2 Troskovnik tehnicka specifikacija mobilnog ledenog tobogana VARAZDIN
Prilog 3 Specifikacija tobogana
Prilog 4 shema tobogana
Prilog 5 Izjava o davanju jamstva
Prilog 6 Izjava o zadovoljavanju teh karak 2018
Prilog 7 Izjava o prihvacanju uvjeta iz DON
Javni poziv za dostavu ponude za nabavu opreme za najam mobilnog klizalista sa stazom za klizanje
– 09.11.2018
Prilog 1 troskovnik
Prilog 2 Izjava o davanju jamstva
Prilog 3 Tehnicka specifikacija
Prilog 4 Izjava o zadovoljavanju tehnickih karakteristika 2018
Prilog 5 shema klizalista
Prilog 6 Izjava o prihvacanju uvjeta iz DON
Javni poziv zainteresiranim ugostiteljima za zakup ugostiteljskih objekata u vremenu od 30. studenog 2018. do 20. siječnja uz ledeni park na Starom gradu u Varaždinu
– 05.11.2018
Javni poziv za dostavu ponude za organizaciju prijevoza, sklapanje i naplatu aranžmana, te posredovanje u sklapanju ugovora za organizirano ljetovanje djece – 02.10.2018
Obrazac ponude – 02.10.2018
Javni poziv za dostavu ponude za organizaciju prijevoza, sklapanje i naplatu aranžmana, te posredovanje u sklapanju ugovora za organizirano ljetovanje djece
Obrazac ponude
NATJEČAJ za davanje u zakup poslovnih prostora na Gradskoj tržnici
– 20.08.2018
Javni poziv na dostavu ponudu u postupku jednostavne nabave za predmet nabave ‘Usluge tjelesne zaštite i monitoringa’
Obrazac 1 – Ponudbeni list
Obrazac 1a – Dodatak ponudbenom listu 1
Obrazac 1b – Dodatak ponudbenom listu 2
Obrazac 2 – Troškovnik
Natječaj za zakup poslovnih prostora na Gradskoj tržnici – 28.05.2018.
Obrasci za prijavu na Natječaj za zakup Staklenog kioska AA
Javni natječaj za zakup Staklenog kioska na Cvjetnom placu – Gablec bara
Obrazac prijave
Natječajna dokumentacija za Zakup staklenog kioska na Cvjetnom placu (Trg bana Josipa Jelačića)
Javni natječaj za zakup Staklenog kioska na Cvjetnom placu
Obrazac prijave
Natječaj za zakup poslovnih prostora
Poziv na dostavu ponude u postupku jednostavne nabave za predmet nabave „Prehrambeni artikli za prehranu u dječjem odmaralištu Varaždin na Rabu“
Javni natječaj za zakup poslovnih prostora na Gradskoj tržnici
Natječajna dokumentacija za zakup staklenog kioska A na Cvjetnom placu, Trg bana Jelačića:
Javni natječaj za zakup staklenog kioska na Cvjetnom placu, Trg bana Jelačića
Obrazac prijave
Javni poziv zainteresiranim ugostiteljima za zakup ugostiteljskih objekata povodom održavanja prigodnog programa ‘Ledena čarolija’
Javni poziv
Prijavnica
Javni poziv za dostavu ponude za opremanje staklenog kioska na Cvjetnom placu – Gablec bara
Ponudbeni list – prilog 1
Troškovnik – prilog 2
Natječaj za davanje u zakup poslovnih prostora na Gradskoj tržnici
Natječaj za posao – Čistač
– otvoren do 19. veljače 2017.
Natječaj za davanje u zakup poslovnih prostora
– otvoren do 21. veljače 2017.
Skip to content
Open toolbar
Accessibility Tools
Accessibility Tools
Increase Text
Increase Text
Decrease Text
Decrease Text
Grayscale
Grayscale
High Contrast
High Contrast
Negative Contrast
Negative Contrast
Light Background
Light Background
Links Underline
Links Underline
Readable Font
Readable Font
Reset
Reset