Varaždinski plac
Dostava s placa - HALO PLAC!
Natječaji
T: +385 42 320 956
E: info@varazdinskiplac.hr
Radno vrijeme:
Pon - Pet / 06:00 - 14:00
Sub / 06:00 - 15:00
Naslovna
O nama
Događanja
Novosti
Pristup informacijama
Natječaji i pozivi u tijeku
Dokumenti 2024
Donacije i sponzorstva
Financijska izvješća i planovi
Objave za medije – Arhiva
Arhiva javnih natječaja i poziva
Kontakt za pristup informacijama
Važni dokumenti
Dostava s placa
Blog
Kontakt
Menu
Naslovna
O nama
Događanja
Novosti
Pristup informacijama
Natječaji i pozivi u tijeku
Dokumenti 2024
Donacije i sponzorstva
Financijska izvješća i planovi
Objave za medije – Arhiva
Arhiva javnih natječaja i poziva
Kontakt za pristup informacijama
Važni dokumenti
Dostava s placa
Blog
Kontakt
Menu
Naslovna
O nama
Događanja
Novosti
Pristup informacijama
Natječaji i pozivi u tijeku
Dokumenti 2024
Donacije i sponzorstva
Financijska izvješća i planovi
Objave za medije – Arhiva
Arhiva javnih natječaja i poziva
Kontakt za pristup informacijama
Važni dokumenti
Dostava s placa
Blog
Kontakt
Donacije i sponzorstva
Pravilnik o postupku dodjele sredstava za sponzorstva i donacije
Odluka o načinu raspodjele raspoloživih sredstava za 2022. godinu namijenjenih za donacije i sponzorstva
Zahtjev za sponzorstvo
Zahtjev za dodjelu izvanredne donacije
Zahtjev za donaciju štanda
Pomocna tablica za ispunjavanje Zahtjeva
Pregled donacija i sponzorstva 2022. godina
Pregled donacija i sponzorstva 2021. godina
Pregled donacija i sponzorstva 2020. godina
Pregled donacija i sponzorstva 2019. godina
Pregled donacija i sponzorstva 2018. godina
Pregled donacija i sponzorstva 2017. godina
Pregled donacija i sponzorstva 2016. godina
Pregled donacija i sponzorstva 2015. godina
Pregled donacija i sponzorstva 2014. godina
Pregled donacija i sponzorstva 2013. godina
Objave za medije
2022
Varaždin,10.12.2022. – Najkumica 2022
Varaždin, 19.11.2022. – Bez zelja nema veselja
Varaždin, 29.10.2022. – Festival tikvi
Varaždin, 15.10.2022. – Dan kestena
Varaždin, 17.09.2022. – Dan varaždinskog placa
Varaždin, 03.09.2022. – Dan zimnice
Varaždin, 08.06.2022. – Otvorenje sezone DO na Rabu
Varaždin, 04.06.2022. – škola za 5
Varaždin, 07.05.2022. – Certificiranje
Varaždin, 30.04.2022 – Food Revolution Day
Varaždin, 26.03.2022. – Zeleni dan
Varaždin, 05.03.2022. – Darovali ljepšim polovicama – ljepšeg sebe
2021 i ranije
Varaždin, 18.12.2021. – Bez zelja nema veselja
Varaždin, 04.12.2021. – Proglašenje najkumice 2021
Varaždin, 30.10.2021. – Festival tikvi
Varaždin, 18.09.2021. – Dan varaždinskog placa
Varaždin, 08.05.2021 – Certificiranje 2021
Varaždin, 12.12.2020 – Proglašenje Najkumice 2020 godine
Varaždin, 08.12.2020 – Gradska trznica nagradila vrijedne mališane
Varaždin, 20.11.2020 – Potpore za prodaju domacih poljoprivrednih proizvoda na trznici
Varaždin, 31.10.2020 – Održan Festival tikvi
Varaždin, 10.10.2020 – Umjetnici svome gradu
Varaždin, 12.09.2020 – Dan Varaždinskoga placa 2020
Varaždin, 01.07.2020 – Citycircle objava za medije
Varaždin, 26.03.2019. – 7 prolječa za 7 gradskih škola objava
Varaždin, 15.09.2018 – Varaždinski plac obilježio svoj dan tradicionalnim natjecanjem u pripremanju kotlovine
Varaždin, 10.03. – Radionicama povodom Dana žena, započela je sezona manifestacija na varaždinskom placu
Varaždin, 28. 12. 2017. – Gradska tržnica uručila vrijednu donaciju Općoj bolnici Varaždin
Varaždin, 09.12. – Vesna Fajfar zadržala je titulu NajKumice
Varaždin, 19. listopada – Prezentirani rezultati sezone Dječjeg odmarališta ‘Varaždin’ na Rabu
Varaždin, 19.10. – 5. Festival tikvi na varaždinskome placu
Varaždin, 14.10. – Na Danu kestena Gradska tržnica počastila posjetitelje vrućim pečenim kestenima
Varaždin, 30. rujna 2017 – Varaždinska tržnica na 6. Danu hrvatskih tržnica predstavlja domaće proizvode iz zavičaja
Varaždin, 16.09.2017. – Dan varaždinskog placa
Varaždin, 02- rujna – Dan zimnice na varaždinskome placu
Varaždin, 02. rujna – U TIJEKU PRIJAVE ZA PRODAVATELJE | Prije početka nove školske godine, Dječji plac ponovo s bogatom ponudom najpovoljnije rabljene odjeće i opreme za mališane
S obitelji na plac – najava za medije
Vu Varaždinu na placu danas veselo uz zvuke tamburica
škola za 5 na varaždinskome placu
Jubilarni 10. Varaždinski sejem na Kapucinskom trgu u Varaždinu okupio najbolje domaće proizvođače hrane
Dječji plac na Gradskoj tržnici u Varaždinu ponovo u subotu, 13. svibnja
U Varaždinskoj županiji raste broj poljoprivrednika s certifikatom „Proizvodi hrvatskog seljaka“
Udruga Medenjak i Gradska tržnica obilježavaju Dan planeta Zemlje
Varaždin, 18.ožujka – Održano najposjećenije izdanje Dječjeg placa do sada
Varaždin, 23. veljače, 2017. – Dan zena na varaždinskom placu
Varaždin, 10. veljače 2017 – POZIV PRODAVATELJIMA: PRIJAVITE SE ZA IDUĆI DJEÄŒJI PLAC NA VARAŽDINSKOJ TRŽNICI
Varaždin, 11. siječnja 2017 – Završila škola klizanja za mališane
Varaždin, 4. siječnja, 2017. – Sezona klizanja produžena do 22. siječnja!
Varaždin, 29. prosinca – Doček Nove 2017. uz ‘Vatru i led’
Varaždin, 16. prosinca 2016. – Program za vikend 16. do 18. prosinca na Kapucinskom trgu
Program na Kapucinskom trgu u subotu i nedjelju 11. i 12. prosinca
Varaždin, 3. prosinca 2016. – Vesna Fajfar iz Sračinca Najkumica 2016.
Financijska izvješća i planovi
FINANCIJSKA IZVJEŠĆA
Godišnji financijski izvještaj 2013.
Godišnji financijski izvještaj 2014.
Godišnji financijski izvještaj 2015.
Godišnji financijski izvještaj 2016.
Godišnji financijski izvještaj 2017.
Godišnji financijski izvještaj 2018
.
Godišnji financijski izvještaj 2019
.
Godišnji financijski izvještaj 2020
.
Godišnji financijski izvještaj 2021
.
Javni natječaji i pozivi
Javni natječaji i pozivi u tijeku
Rezultati javnih poziva i natječaja
Arhiva javnih natječaja i poziva
Javna nabava
Sprječavanje sukoba interesa
Izjava o nepostojanju sukoba interesa.
Plan nabave
Plan nabave Gradske tržnice d.o.o. za 2015.
Plan nabave Gradske tržnice d.o.o. za 2014.
Plan nabave Gradske tržnice d.o.o. za 2016.
Plan nabave Gradske tržnice d.o.o. za 2017.
Plan nabave Gradske tržnice d.o.o. za 2018.
Plan nabave Gradske tržnice d.o.o. za 2019.
Plan nabave Gradske tržnice d.o.o. za 2020.
Plan nabave Gradske tržnice d.o.o. za 2021.
Plan nabave Gradske tržnice d.o.o. za 2022.
Plan nabave Gradske tržnice d.o.o. za 2023.
Plan nabave Gradske tržnice d.o.o. za 2022.
Izmjene i dopune Plana nabave za 2023. g.
Registar sklopljenih ugovora
Registar sklopljenih ugovora 2015.
Registar sklopljenih ugovora 2016.
Registar sklopljenih ugovora 2017.
Registar sklopljenih ugovora 2018.
Registar sklopljenih ugovora 2019.
Registar sklopljenih ugovora 2020.
Registar sklopljenih ugovora 2021.
Registar sklopljenih ugovora 2022.
Registar sklopljenih ugovora 2023.
Opći akti
Pravilnik o provedbi postupaka jednostavne nabave
Pravilnik o načinu sprječavanja sukoba interesa
Pravilnik o zaštiti od požara
Pravilnik o davanju na korištenje prodajnih mjesta (klupa), žičanih bokseva, rashladnih vitrina i komora na Gradskoj tržnici
Opći uvjeti isporuke komunalne usluge javnih tržnica na malo
PRAVILNIK O GOSPODARENJU OTPADOM
Odluke
Odluka o naplati dodatnog tržnog prodajnog prostora uz klupe na Gradskoj tržnici
Službeni dokumenti
Zapisnici sa sjednica Nadzornog odbora
Zapisnik sa 16. sjednice VIII. saziva Nadzornog odbora – 24.02.2021
Zapisnik sa 15. sjednice VIII. saziva Nadzornog odbora – 10.12.2020
Zapisnik sa 14. sjednice VIII. saziva Nadzornog odbora – 20.11.2020
Zapisnik sa 13. sjednice VIII. saziva Nadzornog odbora – 07.10.2020
Zapisnik sa 12. sjednice VIII. saziva Nadzornog odbora – 03.09.2020
Zapisnik sa 11. sjednice VIII. saziva Nadzornog odbora – 01.06.2020
Zapisnik sa 10. elektroničke sjednice VIII. saziva Nadzornog odbora – 13.05.2020.
Zapisnik sa 9. elektronicke sjednice VIII. saziva Nadzornog odbora – 31.03.2020
Zapisnik sa 8. sjednice VIII. saziva Nadzornog odbora – 10.12.2020
Zapisnik sa 7. sjednice VIII. saziva Nadzornog odbora – 30.10.2019
Zapisnik sa 6. sjednice VIII. saziva Nadzornog odbora – 30.05.2019
Zapisnik sa 5. sjednice VIII saziva Nadzornog odbora – 30.05.2019
Zapisnik sa 24. sjednice VII saziva Nadzornog odbora – 19.03.2018
Zapisnik sa 1. sjednice VIII saziva Nadzornog odbora – 30.05.2018
Zapisnik sa 2. sjednice VIII saziva Nadzornog odbora – 27.09.2018
Zapisnik sa 3. sjednice VIII saziva Nadzornog odbora – 29.10.2018
Zapisnik sa 4. sjednice VIII saziva Nadzornog odbora – 21.12.2018
Kontakt za pristup informacijama
Marijan Mesek T: +385 42 320 055 F: +385 42 302 902 E:
knjigovodstvo@varazdinskiplac.hr
OBRAZAC – ZAHTJEV ZA PRISTUP INFORMACIJAMA
OBRAZAC ZA DOPUNU ILI ISPRAVAK INFORMACIJE
OBRAZAC – ZAHTJEV ZA PONOVU UPORABU INFORMACIJA
Izvješća:
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2022. godinu
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2021. godinu
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2020. godinu
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2019. godinu
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2018. godinu
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2017. godinu
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2016. godinu
Skip to content
Open toolbar
Accessibility Tools
Accessibility Tools
Increase Text
Increase Text
Decrease Text
Decrease Text
Grayscale
Grayscale
High Contrast
High Contrast
Negative Contrast
Negative Contrast
Light Background
Light Background
Links Underline
Links Underline
Readable Font
Readable Font
Reset
Reset