Gradska tržnica d.o.o. objavljuje O G L A S za popunjavanje radnog mjesta Računovodstveno administrativni referent (m/ž) – jedan izvršitelj na neodređeno vrijeme, uz probni rad u trajanju od šest mjeseci
Uvjeti za obavljanje poslova
Školska sprema: VSS / VŠS ekonomskog smjera
Radno iskustvo: 2 godina
Opis posla
- Pomoćni knjigovodstveni poslovni,
- Administrativni i ostali srodni poslovi vezani uz redovno poslovanje tržnice
- Poželjno iskustvo u provođenju EU projekata
Uvjeti:
- VŠS/prvostupnik ekonomskog smjera ili VSS/magistar ekonomije
- 2 godine radnog iskustva na odgovarajućim, srodnim poslovima
- Znanje engleskog jezika, minimalno razina B1
Uz prijavu kandidati su dužni priložiti:
- Životopis i motivacijsko pismo
- Dokaz o traženoj stručnoj spremi (preslika diplome)
- Dokaz o radnom iskustvu (elektronički zapis o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje – e-radna knjižica ili potvrda poslodavca o poslovima koje obavlja ili je obavljao/la ili ugovor o radu iz kojeg je vidljivo radno iskustvo na traženim poslovima)
Ukoliko ispunjavate navedene uvjete, a spremni ste na ozbiljan pristup radu, prijavu sa životopisom i potrebnom dokumentacijom dostavite do 31.05.2024. na adresu: Gradska tržnica d.o.o., Augusta Šenoe 12, 42 000 Varaždin ili na email: info@varazdinskiplac.hr s naznakom „prijava na natječaj za popunu radnog mjesta Računovodstveno administrativni referent“.
Urednom prijavom se smatra ona koja sadrži sve podatke i priloge navedene u javnom natječaju. Nepotpune prijave neće se razmatrati.
O rezultatima natječaja svi će kandidati biti obaviješteni na isti način i u istome roku. Priložena natječajna dokumentacija se ne vraća.
Gradska tržnica d.o.o.